We hebben vorige maand een enquête gehouden onder onze cliënten en zijn/haar mantelzorgers. De enquête is door 50% van de deelnemers ingevuld. Hieronder ziet u de uitkomsten:

Medewerkers: Iedereen is tevreden. Enkele opmerkingen zijn: Familiegevoel, Zorgzaam, Vriendelijk

Communicatie: Iedereen is tevreden. reageren snel en de lijnen zijn erg kort, wat als zeer prettig wordt ervaren.

Activiteiten: Iedereen is tevreden. Er is voldoende afwisseling, heel divers. Alleen kijken of er meer knutsel activiteiten ingepland kunnen worden.

Accommodatie: Iedereen is tevreden. Zeer nette omgeving om te verblijven

Deelnemersgroep: Iedereen is tevreden. Het is er erg gezellig en cliënten ervaren een huiskamergevoel.

Vervoer: Iedereen is tevreden. Prima service en fijn dat er vaste chauffeurs rijden.

Maaltijden: Iedereen is tevreden. Lekkere uitgebreide broodmaaltijd, met zelfgemaakte soep.

Corona: Iedereen is tevreden over de genomen maatregelen. Contactpersonen stellen het zeer op prijs dat ze goed op de hoogte worden gehouden. Ook tijdens de sluiting werd het telefonisch contact wat we met iedereen onderhielden en de Kuijkhoeve Boulevard erg op prijs gesteld.

Rapportcijfer Algemeen: 9

Rapportcijfer Activiteiten: 8,5

Rapportcijfer Begeleiding: 9

Conclusie: Cliënten en zijn/haar mantelzorgers zijn erg tevreden. Wij zullen de aanvullingen/opmerkingen meenemen in onze werkwijze en deze zonodig aanpassen. Nu was het een digitale enquête, misschien is het voor de volgende keer beter om het schriftelijk te doen en krijgen we meer respons.